התוכנה שלכם – האתגר שלנו!

5 נקודות חשובות בניהול כספי בעזרת מערכת אתגרית ERP

כיצד אתגרית מערכת ERP יכול להשפיע על הניהול הפיננסי שלך?

עסקים רבים מבזבזים יותר מדי זמן במשימות הלא נכונות ובנתונים הלא נכונים, ומונעים מהם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר להגדלת החברה שלהם. אתגרית  ERP  מספקת כלים  שיכול לעזור לך בניהול פיננסי, לפתור את הבעיות הללו , ניתן ליישם אותו במהירות ובקלות עם המערכת הקלה לשימוש שלנו.

אתגרית מאפשרת לשלב מספר יישומים משולבים  על מנת לנהל את העסק תוך אוטומציה של מספר פונקציות במשרד האחורי הקשורות לטכנולוגיה, יצור , מלאים ,מועדי אספקה,  פיננסים ועוד…

דיווח כספי

תוכנת אתגרית  ERP מספקת פתרון דיווח פיננסי רב עוצמה ויעיל המסייע לארגונים לקבל החלטות טובות וחכמות יותר. פתרונות הדיווח הכספי של אתגרית  מייעלים כל שלב בתהליך הדיווח הכספי של החברה ומציעים דוחות ניהול ודוחות פיננסיים משמעותיים, מקיפים, בזמן הניתנים להתאמה אישית, משנים נתונים וניתוח תשובות, תובנות ניתנות לפעולה והצלחה עסקית.

עם היכולות המדהימות הללו, מנהלי הכספים כבר לא צריכים לנחש בצורה הטובה ביותר לגבי העסק שלהם, מה שמציב את החברה לפני המתחרים שלה.

מגוון רחב של פתרונות ERP

ניהול פרויקטים

ראוי להזכיר ניהול פרויקטים הוא פן חשוב בניהול פיננסי. תוכנת אתגרית ERP יכולה גם לסייע למחלקת הנהלת החשבונות של החברה על ידי סיוע בקביעת סטנדרטים. חברות יכולות בקלות רבה יותר לבדוק ולהתאים הוצאות עבור כל פרויקט כדי לעמוד בציפיות על ידי לקיחת עלות הייצור וכל הוצאות ייצור נלוות ומתן קו בסיס ברור.
תמחיר סטנדרטי מכסה את עלות העבודה הישירה, חומרים ישירים והוצאות תקורה של ייצור.


בדיקה בזמן אמת כי אם נוצרת פער בין העלות בפועל לתקן, המנהלים יכולים להשתמש בכלים שונים באתגרית לניתוח הפער הזו ולהבין כיצד העלות בפועל שונה מהעלות הסטנדרטית. אם העלות הסטנדרטית נמוכה מהעלות בפועל, הפער הוא לא חיובית, כלומר הרווח יהיה נמוך מהמתוכנן.

ניהול פרויקטים עדכני

ניהול תקציב יעיל

רוב המנהלים העסקיים הטובים יודעים ומבינים שתקציב הוא חלק חשוב מהעסק. המידע הפיננסי ונתוני המכירות של החברה נמצאים בתוך אתגרית -ERP. חברות יכולות להשתמש במידע זה כדי להפיק בקלות הן את ההכנסות החזויות והן את ההוצאות. כמובן שגם נתונים פיננסיים קודמים נמצאים בתוך המערכת, כך המנהלים יש את כל המידע העומד לרשותה כדי להתחיל בתהליך התקצוב.


תוכנת אתגרית ERP יכולה להראות למנהל איך הוא מסתדר מבחינת הוצאות. הם יכולים גם לנתח תהליכים עסקיים כמו גם ניצול שרשרת האספקה. זכור כי בסופו של דבר, מודול ניהול פיננסי מתוכנן היטב יכול לעשות את כל ההבדל בין בזבוז פיננסי, לבין מודל עסקי רזה, יעיל ואפקטיבי יותר שמשאיר לארגון יותר הכנסות ומזומנים להשקעה מחדש.

אוטומציה בניהול תהליכים עסקיים

אוטומציה עוזרת ליעילות בניהול נתונים . באתגרית ERP, קל יותר להפוך את זרימות העבודה האוטומטיות עבור הנהלת חשבונות, ניתן לבצע אוטומטית לחלוטין משימות חשבונאיות ופיננסיות. לדוגמה, אתה יכול לייעל את ניהול חשבונות חייבים וחשבונות זכאים וניהול מזומנים. אוטומציה גם מאפשרת לך לעקוב אחר עסקאות פיננסיות מהר יותר.
מערכת ניהול מרכזית מיתרת את הזנה ידנית מחדש של נתונים מודולים שונים במערכת מאחד לשני. שילוב מודלים באתגרית בשילוב עם מודול החשבונאות מסיר את התהליך המייגע הזה של הזנת נתונים ידנית. והופך את הזנת הנתונים למהירה ויעילה .

דוחות כספיים מפורטים עשירים

נתונים פיננסיים, גיליונות אלקטרוניים ודוחות אינם רלוונטיים לתפעול השוטף. לעתים קרובות קשה למצוא את המידע הדרוש ממספרים ומספרים מכיוון שהנתונים פיננסיים יכולים להיות מאוד מבלבלים עבור רוב האנשים.
נמאס לך לקרוא את הדוחות הכספיים של החברה שלך בפעם המאה? אתגרית ERP מציעה יותר סוגים של דוחות, שתוכננו במיוחד כדי לספק לך יותר מסתם נתונים פיננסיים. אנו מציעים דוחות ניהול שיעזרו לך לנהל את העסק שלך בצורה יעילה יותר!


קבל דוחות ניהול מפורטים ממרכזי המחוונים שלנו שמתעדכנים כל שעה. תהיה לך גישה להזמנות לקוחות, תחזיות תזרים מזומנים המבוססות על ניהול מלאי ועוד מספר רב של מדדים נוספים שיעזרו לך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בניהול העסק שלך.
הנתונים מאתגרית ERP מוצגים על מסכים בזמן אמת לידיעת המנהלים והעובדים שהמידע נוגיע לתחום העבודה בעסק – וכן הדוחות מועברים בעזרת דואר אלקטרוני ומסרונים ישרות לטלפון החכם שברשותם

דוחות רבים ומגוונים
דוחות כספיים מפורטים עשירים

קרא עוד :

אנו מקדמים ומשפרים את ניהול העסק שלכם