התוכנה שלכם – האתגר שלנו!

האינטרנט של הדברים (IOT)

אתגרית  ERP מודול ניהול מפעל כולל מגוון ממשקי מכונה שמדברים עם המכונות לקבלת מידע בזמן אמת ומשדרים נתונים.

תקשורת למכונות

קבלת מידע על כמות חלקים שיוצרו , חלקים פסולים , וזמן השבתה.

בקרת נוכחות

קבלת מידע על כניסות ויציאות של עובדים באמצעות ממשק לשעון הנוכחות.

בקרת ציוד אוטומטית

אפשרות לבדיקת תקינות ציוד ע"י הפעלת בדיקות תקופתיות קבועות לאישור תקינות הציוד.

האינטרנט של הדברים (IOT)

האינטרנט של הדברים (IOT) – הוא למעשה הכינוי שמתאר את היכולת שלנו לתקשר עם החפצים שסביבנו – בזכות היותם מחוברים לאינטרנט .
תקשורת עם מוצרים ומכונות חכמות – חלק משמעותי במהפך הדיגיטלי הוא השינוי שעוברים המוצרים הכוללים מחשב מובנה המאפשר "דיבור מכונה" עם מערכות מחשוב .

אתגרית ERP-  המודול לניהול מפעל שכולל מגוון ממשקי מכונה מדברים עם המכונות לקבלת מידע בזמן אמת וכן לשדר נתונים למכונות .

כל הבקרים   מחוברים לרוב  לאינטרנט הפנימי של המפעל  בחיבור ישיר או באמצעות WIFI    לשרת הראשי או  בעזרת כרטיס sim סלולרי  – לרשת סלולרית  ומשם  לשרת  הראשי  ששם  נמצא בסיס הנתונים  .

האינטרנט של הדברים
האינטרנט של הדברים

תקשורת למכונות

 תעשיית הייצור המודרנית היא אחד המגזרים הפעילים ביותר מבחינת אוטומציה. אם נחזור להיסטוריה, נגלה שקו הייצור פעל בעזרת מכונות.

קווי הייצור ממוכנים על ידי מכונות המוקמות בצורה שיטתית. מכונות מסוגלות לעבוד ללא הפרעה אנושית אם הן מתוכננות ומתוכנתות היטב

חברות יצרניות ,מוציאות משאבים רבים  על קלט נתונים ידנית,  המוזנת על ידי המפעיל של המכונה ,  שלו גם תפקדים רבים אחרים  לכן התוצאות  המעודכנות  במערכת   לא מדויקות ולא בזמן אמת  ,

בעזרת ממשק למכונות, הם יכולים להוזיל עלויות ביותר מ-50%  התוצאות  מדויקות  ובזמן אמית . וחוסך זמן רב למפעיל המכונה .

התממשקות למכונות לצורך איסוף מידע ושידור פקודות למכונות , הנתונים מוזרמים לאתגרית ERP לצורך הערכת תפוקות ויעילות , קבלת זמני השבתת מכונות וסיבות ההשבתה .

בעזרת הממשקים  ניתן לדעת אם מכונה תקולה  ועובדת בתפוקה חסרה . וניתן  לתקון את המכונה זמן רב לפני שיש השבתה  מלאה .

האינטרנט של הדברים

בקרת נוכחות

כדי  לדעת  באיזו תדירות עובדים באמת מופיעים בעבודה. חישוב  שעות רגילות  שעות נוספות   בצורה עדכנת ובזמן אמת .שעון  הנוכחות הוא הפתרון למצוקות הנוכחות שלך. זוהי תוכנית מעקב נוכחות כוללת המפקחת על מי שנכנס ויוצא ממקום העבודה שלך בדיוק. ניתן להגדיר אותו עם מספר תגים (כרטיסים מגנטיים, כרטיסי RFID, מצלמות זיהוי פנים וכו'), ולאחסן את כל הנתונים במסד נתונים עם שליחת התראות ב-SMS ובמייל בהתאם לפרמטרים שתגדירו.

סורק טביעות אצבע
RFID
זהוי מספרי רכב
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מערכות בדיקה אוטומטיות לציוד

ממשק לבדיקה אוטומטית של ציוד  לפי זמנים קבועים מראש  לצורך בדיקת תקינות. המכשירים  מחוברים לאתגרית באמצעות בקר ורגשים מתאימים – אתגרית מזרימה הוראות לבקרים שמריצים בדיקות למכשירים.  הנתונים נשמרים בבסיס נתונים ומדווחים באמצעות דוחות אם המכשירים עומדים  בדרישות  תקן. במידה ויש תקלה באחד המכשירים הנבדקים  אתגרית מוציאה התראה עם דווח התקלה  לטכנאים  לתיקון  המכשיר .

חיזוי מוקדם של תקלות  על ידי  מדידה  שותפת וקבועה  של מדדה  המכונה  – זמני התחלת עבודה וסיום   והפסקות עבודה  ,  מספקת אפשרות לחיזוי   אם מכונה תשבות בזמן הקרוב  (וכמובן לפי חוק מרפי בזמן הכי לא מתאים ((: )   טפול במכונה  לאחר התרעת  תקלה קרובה , חסוך את ההשבתה   וכמובן  זמן עבודה של עובדי יצור  . ושבוש מועדי אספקת מוצרים ללקוח.

מסך בדיקות
גרף תוצאות
תוצאות בדיקה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

פתרונות החומרה שלנו מותאמים לצרכים של כל חברה שיש לה צורך באיסוף נתונים או הזרמת פקודות למכונה. המכשירים יכולים לשמש בתחום היצור ,בחקלאות, לוגיסטיקה, בריאות ותעשיות רבות אחרות .
הפתוח נעשה על בקרים של ארדואינו , שהם קלים להתאמה למגוון רב של פתרונות.
ארדואינו (Arduino ) הוא מיקרו בקר על מעגל יחיד יחיד (Single Board MicroController) בסביבת עבודה ברישיון קוד פתוח המשתבצים הטיב עם מגוון רחב של רכיבים אלקטרונים.

המרת נתונים אנלוגיים לדיגיטלים וניתוח נתונים

המרת  מקורות רעש , חום , ורעד (ויברציות)   לנתונים דיגיטלית  

שמירת הנתונים בבסיס נתונים SQL  

ניתוח  הנתונים הנתונים לזיהוי  תקלות  במכונות , ומתקנים

אתגרית מערכת ERP קרא עוד :

אנו מקדמים ומשפרים את ניהול העסק שלכם